Delaware!! - Reisverslag uit Delaware, Verenigde Staten van Floor Sijbrandij - WaarBenJij.nu Delaware!! - Reisverslag uit Delaware, Verenigde Staten van Floor Sijbrandij - WaarBenJij.nu

Delaware!!

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

19 Augustus 2008 | Verenigde Staten, Delaware

Hoi lieve mensen,

Hoe is het met jullie? Ben benieuwd hoe het met alle ontgroeningen gaat! En dan zit de vakantie er helaas al weer op:s Hier is het echt super! zoals altijd haha maar echt, het is hier geweldig! Het weer valt mee, daarmee bedoel ik dat het ´maar´ 33 graden is in plaats van 40 haha! Maar gelukkig wen je er redelijk snel aan en zweet iedereen als een otter dus ben ik niet de enige;) Om maar meteen met leuk nieuws te beginnen, ik ben captain geworden!! Dit houdt in dat ik samen met Casey Howard, 4e jaars nu, captain ben! Je hebt altijd 2 captains in het team die allebei dezelfde rol hebben! Het is echt een best wel grote eer om captain te mogen zijn, je moet er dan ook wel veel voor doen! Ook leggen de coaches druk op ons en dat is niet altijd even makkelijk maar tot nu toe zijn ze nog heel tevreden! We trainen erg veel, wel 7 uur per dag en dan hebben we ook nog 3x per week lifting en 3x per week zwemmen! Vandaag hebben we vrij dus dat is echt heerlijk! We hebben verder allemaal mooie nieuwe kleren, stiktasen, sticks, schoenen etc gekregen, echt belachelijk!! kan nog steeds niet wennen aan het idee dat dat in amerika ´normaal´ is voor de sporters! Deze week moeten we verder nog hard trainen en dan hebben we zaterdag een oefenwedstrijd dus dat is leuk! Zondag gaan we die dan terugkijken op video en waarschijnlijk ook weer trainen en dan spelen we dinsdag tegen Nederlands B. Het weekend daarna gaan we naar Louisville, dat is zo´n 14 uur met de bus haha, maar daar staan ons 2 mooie wedstrijden te wachten! Dan komen we na een lang weekend weer terug en begint school hier ook weer! We zitten nu in tijdelijke kamers maar als we dan terugkomen van Louisville mogen we ook naar onze eigen kamers toe! Heb verder nog niet heel veel boeiends te vertellen want ik val aan het eind van de dag als een blok in slaap dus behalve hockey en de gezelligheid met het team heb ik nog niet veel beleefd! Zodra we de eerste wedstrijden hebben gespeeld zal ik jullie de uitslagen laten weten! Iets wat hier niet onbelangrijk is haha;) Jullie kunnen zelf trouwens ook op onze site kijken voor van alles. De site van delaware is www.udel.edu en als je dan klikt op athletics kom je vanzelf bij de field hockey uit!

Heel veel liefs vanuit het zonnige en warme Delaware en ik zal snel een nieuwe update doen! Floor

  • 19 Augustus 2008 - 19:31

    Biba:

    Lieve Floor! stom dat ik je niet meer heb gezien.. Fijn om dit te lezen! Dikke knuffel!

  • 19 Augustus 2008 - 19:37

    Door:

    Floortjje, Buddy!!! Wat leuk om weer een berichtje te lezen!!Holy 7 uur per dag, ik was al trots dat ik gister een half uurtje ging hardlopen haha! Wel winnen hè van Nederland! Is dan ook de enige keer dat ik niet voor nederland ben! Ik belde je dinsdag nog toen je weg ging maar ik was helaas te laat! Ik mail je snel uitgebreid!! Veel succes en plezier met alles! Liefs Doortje p.s: wil nog even zeggen dat ik het echt weer oud en vertrouwd super leuk vond in friesland met je!! XXXXXX

  • 19 Augustus 2008 - 20:00

    Marina:

    Hi Floor,

    Leuk dat je besloten hebt nog een jaar te blijven. Coach Miller liet mij ook al diverse keren weten helemaal gelukkig te zijn met jou in het team! En wat een eer ... nu alweer captain. Heel veel plezier en succes. Zet 'm op tegen NL!

    Lieve groet,
    Marina

  • 19 Augustus 2008 - 20:28

    Karuna:

    heey chick,

    jammer dat ik je niet meer gezien heb in eernewoude. maar ja... ik moest echt even 3 weken naar griekenland. heb je het nog leuk gehad in earnewald?
    zo te horen heb je het weer fantastisch in delaware. echt super gaaf dat je tot captain bent uitgeroepen. gefelici. hey chick, we spreken elkaar snel.

    liefs puun

  • 20 Augustus 2008 - 11:53

    Magda:

    Hoi Floor,
    Klinkt allemaal hartstikke goed en vermoeiend ook.Zelfs tot captain gepromoveerd ook, als het zo door gaat mag ik over een tijdje blij zijn dat ik je ken !!! De foto's zien er ook stoer uit.Nou meid geniet ervan en heel veel plezier.

    groetjes, Magda

  • 20 Augustus 2008 - 12:20

    Kim:

    Hee lieve Floor, Leuk om te horen dat je het weer helemaal goed hebt daar! en dan ook nog captain, ben trots op je!! Ik mail je snel al mijn verhalen hier.. Take care en spreek je snel, Liefs!! Xxxxx

  • 22 Augustus 2008 - 10:05

    Geert:

    huh? zit je in amerika?
    wat leuk!
    nou dan spreek ik je over een maand of 4 wel.

    groetjes

  • 23 Augustus 2008 - 10:29

    Vonnee:

    FLOOOR!! Whoo, wat goed men.. dat je nu ook captain bent. Maar eventjes: 7 uur per dag :O Dat is echt niet normaal. Ik heb laatst weer met de A1 mee getraind en lag na 1,5 gebroken op het gras ;) Maar ik ga nu over een uurtje verhuizen naar Den Haag, ben dus nog redelijk zenuwachtig (A) haha maar ik mail je snel een keertje kind!! Heel veel succes weer met alles!

    Dikke kussen xxxx

  • 09 Oktober 2008 - 18:26

    Charlotte:

    Hey,

    Ik ben Charlotte van der Velden, en ik heb deze site van ustudy.nl.
    Ik stuur dit bericht omdat ik een aantal vraagjes heb over Amerika en over het hockey daar. Ik wil namelijk volgend jaar, als ik mijn vwodiploma afgerond heb ook naar amerika gaan en daar misschien een scolership behalen met hockey. Ik speel in Nederland met mijn team op Landelijk niveau, ofja dit jaar moeten we het nog zien te halen.
    Maar hoe goed moet je zijn om een scolership te behalen met hockey? Want is het hockey daar op hoog niveau? Of verschilt dit per college? En als je zoveel moet trainen moet je dan nog veel naar school?

    Ook heb ik misschien een beetje een onbeleefde vraag, aangezien wij elkaar niet kennen; maar kost het veel om te studeren in Amerika? Of wordt er veel betaald door een scolership?

    En is het daar wel leuk? Is het de moeite waard om het te proberen?

    Nogal veel vragen, maar ik zou er veel aan hebben om dit allemaal te horen van iemand die het een keer heeft meegemaakt!

    Ik hoop dat je wilt antwoorden, mijn email is: charlottevandervelden@hotmail.com

    Groetjes,
    Charlotte

  • 22 Oktober 2008 - 09:19

    Jesper Kerstens:

    hoi floor, zit je nog steeds in delaware?

    ik moet voor school (VWO3)iemand bereiken die in delaware woont of er veel van weet, miss kan jij me helpen? zou je een mailtje naar jesperkerstens@hotmail.com willen sturen, ook als je het niet zou willen.

    tnx jesper

  • 22 Oktober 2008 - 09:20

    Jesperkerstens:

    dan kan ik je mijn vragen sturen

  • 27 Oktober 2008 - 18:39

    Eveline Van Wessem:

    Floortje! lang niet gesproken! ik heb je een maand gelden een mail gestuurd maar waarschijnlijk niet aangekomen? uit je bericht lees ik dat het allemaal goed met je gaat?! wil je even je mail aan mij laten weten? kan ik je een wat leuker bericht sturen dan nu deze, die iedereen leest1 met mij is ook alles goed, bijna helemaal gesetteld in Nijmegen wat helemaal leuk is en nu bezig met tentames die redelijk zwaar zijn dus hoop het te halen! wil je echt heel veel vertellen en vragen dus zou je mij even je juiste email kunnen, mailen,krabbelen smsen misschien? dan laat ik snel wat horen!
    XXX kussen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Delaware

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Augustus 2008

Delaware!!

13 Mei 2008

Bijnaa thuiss

21 Februari 2008

Yoehoee good morning

10 Februari 2008

Terug in Amerika

20 November 2007

Updateee
Floor

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 7034
Totaal aantal bezoekers 53397

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2007 - 31 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: