Terug in Amerika - Reisverslag uit Delaware, Verenigde Staten van Floor Sijbrandij - WaarBenJij.nu Terug in Amerika - Reisverslag uit Delaware, Verenigde Staten van Floor Sijbrandij - WaarBenJij.nu

Terug in Amerika

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

10 Februari 2008 | Verenigde Staten, Delaware

Hoooi lieve allemaal

Even een snel berichtje om te vertellen dat ik veilig ben aangekomen en dat het helemaal goed met me gaat! Ben woensdag aangekomen en toen hebben Kacie en haar moeder mij opgehaald van het vliegtuig. Was natuurlijk echt super leuk om haar zien en hadden veel bij te kletsen dus helemaal top! die avond vroeg naar bed gegaan want had beetje jetlag en afgelopen dagen hebben we gewoon gezellige dingen gedaan maar niet echt iets bijzonders! We moeten natuurlijk wel fit zijn om weer naar school te gaan aangezien we aankomend semester doordeweeks om kwart voor 5 opmoeten voor onze ochtend training haha! Ben trouwens wel naar een pedicure geweest hier en we zijn elke avond naar de film geweest haha, kan het nog amerikaanser! We gaan zo ontbijten en dan rijden we terug naar Delaware! Vandaag meteen een party van Jubez in Philadelphia dus leuk vooruitzicht! Maandag zijn we vrij en dinsdag start school dan weer! Jullie horen snel van me, veel liefs, Floor!

  • 10 Februari 2008 - 15:40

    Ruben:

    Lieve Floor!

    Maak er weer leuke maanden van daar!! vond het super dat je weer even terug was in Nederland!! succes met hockey, probeer niet geblesseerd te raken en doe al je Amerikaanse vriendinnen maar de groeten;)!

    Liefs,

    je kleine neefje

  • 10 Februari 2008 - 18:02

    Karlijn:

    Hee Vloertje! Kort maar krachtig verhaaltje! Leuk om iets van je te horen! Valt me trouwens mee hoe snel je een internetverbinding/computer hebt gevonden! Ben benieuwd naar je verdere verhalen en blijf je natuurlijk volgen.. Pas maar op, want binnekort sta ik op de stoep! Yoehoeee! hele dikke kus AUTOOOO wat een leuke naamspeling!

  • 11 Februari 2008 - 10:29

    Vonne:

    Haaa lieve Floortje!
    Nou dat klinkt helemaal goed zeg! Ik ga het even kort houden want ik zit op school en er zitten 80 mensen in mijn nek te hijgen omdat ze ook heel graag op de computer willen! Maar ik mail je snel en we gaan ook weer snel een keertje skypen :D Daaag lief kind xxxx

  • 11 Februari 2008 - 13:22

    Eveline:

    Hee swa leuk dat je een berichtje hebt geschreven! Wij spreken elkaar snel weer, dikke kus :D

  • 11 Februari 2008 - 14:55

    Fleurtje:

    Lieve flooow!!! Leuk om iets te horen, je belletje ook, sprekend jouw stem haha :P Mail je snel terug lieverd!! Have fun! te echo de menos aqui!! dikke zoen

  • 12 Februari 2008 - 06:22

    Martine:

    Lieve Flo! Om het Amerikaans te houden: ontbijt je ook echt met pancakes enzo haha ;-)? Klinkt lekker die ochtendtraining :S, al moet ik zeggen dat ik ook wel rond een uurtje of 7 in het water te vinden ben! (Maar oke, laten we zeggen dat dat eens per week voorkomt en niet iedere dag zoals jij, RESPECT dus ;-)!). Fijn om te horen dat het goed gaat, zal wel even pittig zijn weer afscheid van iedereen. Wanneer kom je weer terug naar Hollandia? Al aan het voorbereiden voor je surfvakantie deze zomer :D ;-)? K zit trouwens nu in Byron Bay (2 uurtjes vliegen van Sydney) voor een weekje fulltime surfen, en dat is al goed begonnen vandaag, local ontmoet in t water die me de goede spots laat zien! Nou lieverd, dit 2e deel maar even niks blesseren jij en party-ze verder :D! Dikke zoen

  • 13 Februari 2008 - 13:11

    Renee:

    Hi lieve floor,

    En je bent alweer lekker in amerika. Ik voelde al dat je iets dichterbij zat, is dat wel zo, haha. Maar fijn even wat te horen. Gaat met mij steeds beter, spaans het wennen gewoon alles. Doe nu trouwens aan aerobic en weet niet waarom maar las ik met die gewichten aan het hijsen ben dan denk ik steeds aan jou haha.
    Doe veel liefs aan je sweetmates haha
    Bedoel die chicas die in nederland waren!
    DIkke zoen

  • 16 Februari 2008 - 08:50

    Karuna:

    Beetje laat, maar veel plezier in Delaware. Gaat zeker lukken, toch? Hoe was het feest trouwens? ;-) Vond het leuk om nog het laatste weekend met jou door te brengen. Heel veel liefs! Puun

  • 19 Februari 2008 - 07:43

    Henriette:

    Hoi Floor,
    Goed te horen dat je weer goed bent gestart, hoorde van Erna dat je al een paar pittige trainingen achter de rug hebt. Zondag met erna onze reizen geboekt, dus ook ik ga Amerika ervaren.
    Veel plezier en liefs van Henriette

  • 19 Februari 2008 - 17:06

    Marije:

    Hee Floortje, mis je wel in de sportschool hoor, maar volgens mij krijg je daar wel genoeg beweging;) is weer wat anders dan de zonnebak en stoombad haha. Hoe gaat het daar? Stuur je binnenkort weer es een verhaaltje? Liefs xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Delaware

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Augustus 2008

Delaware!!

13 Mei 2008

Bijnaa thuiss

21 Februari 2008

Yoehoee good morning

10 Februari 2008

Terug in Amerika

20 November 2007

Updateee
Floor

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 589
Totaal aantal bezoekers 53400

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2007 - 31 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: