Mijn eerste berichtje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Floor Sijbrandij - WaarBenJij.nu Mijn eerste berichtje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Floor Sijbrandij - WaarBenJij.nu

Mijn eerste berichtje

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Floor

12 Augustus 2007 | Nederland, Amsterdam

Heey lieve mensen!

Bedankt voor al jullie leuke reacties! Sorry dat ik niet eerder iets van me heb laten horen maar ik heb het echt zo druk gehad haha! Het is hier nu al helemaal geweldig! Mama en ik kwamen hier vorige week zondagavond aan (papa had ons naar het vliegveld gebracht:)). Maandag en dinsdag had ik tijd om nog de laatste dingetjes te regelen en woensdag zou ik dan het hele team ontmoeten:D! Onze coach, Coach Miller, (die ik in het begin steeds bij haar voornaam noemde want ik wist niet dat dat onbeleefd was haha) heeft anderhalve dag met ons doorgebracht om dingen te regelen en de campus te laten zien etc, was hartstikke leuk! Zij is echt zo aardig, echt zo'n big mamma haha! Woensdag om 1 uur was de teammeeting. Ik vond de meisjes vanaf het begin af aan al super aardig en keken helemaal niet raar op van mijn slechte engels (wat trouwens nu al beter gaat dan een week geleden!:D) Maargoed toen donderdag eindelijk begonnen met het hockeyen:D Was echt een superrr leuke dag maar ook wel zwaar want het was erg warm, 35 graden ofzo, en we begonnen smorgens met een looptraining haha, ik ben blij dat ik mijn eigen rode hoofd niet in de spiegel heb gezien haha maar daarna hebben we 2 uur lang heerlijk getraind en smiddags en savonds weer getraind! Eigenlijk ziet elke dag er in pre-season een beetje hetzelfde eruit. Sochtends training, smiddags zwemmen/lifting en ook een training en savonds een training! De trainingen zijn gelukkig niet aan een stuk rennen, er is ook veel uitleg en met pauze's dus het is heel goed vol te houden!:D De lifting is wel echt super zwaaar! die meisjes zijn hier zoo sterk dat ik echt de slapste ben van het hele stel haha! ik moest vanochtend al naar de training room haha want ze proberen hier zo goed blessures te voorkomen dus hebben ze me vanochtend uitgelegd hoe ik alle oefeningen moest doen en ze zeiden dat ik met lichte gewichten moest beginnen omdat je anders blessures kan oplopen. Dat klinkt toch echt heel goed! Ben echt blij dat ze hier van die goede begeleiding hebben! Ook tijdens een training staan er 3 fysio's langs de lijn voor als je ergens pijn hebt. Heb vanochtend ook een heel leuk ontbijt gehad. (vandaag is trouwens onze day off, daarom heb ik nu lekker wat vrije tijd) Ik was uitgenodigd door de ouders van een meisje uit mijn team om bij haar ouders te komen ontbijten! Was erg gezellig en ze wonen heel dicht bij de campus dus daar zal ik nog wel vaker komen:)! Ik heb het hier echt onwijs naar mijn zin en ik zou binnenkort wat fototjes maken van alles hier, dan hebben jullie nog een betere indruk;) Ik zal snel weer wat van me laten horen! Liefs Floor

  • 12 Augustus 2007 - 17:03

    Martine & Marc:

    Floortje wat super allemaal! We hebben ons natuurlijk geen seconde zorgen om jou gemaakt maar toch wel heel fijn zo goed bericht van je te horen! Hoop dat je snel een keer tijd hebt op te skypen! Moet je anders mailen of met je amerikaanse nr op mijn tel 1x overlatengaan (heb jou USA nr al!). Dan sprint ik naar een computer indien mogelijk;)! Spreek je snel,
    Dikke kus van ons

  • 12 Augustus 2007 - 18:43

    Martine, Cees, B&j:

    Hai Lieve (second) Floor,

    Wat een enthousiaste berichten uit Amerika. Leuk om op deze manier met je mee te kunnen leven. Onze vakantie in Eernewoude zit er nu ook op, des te meer tijd om eens achter de laptop te duiken om te kijken hoe het met je gaat. Bij ons ook alles goed. We mailen je snel weer.

    Liefs,
    Martine Cees Britt en Jurre

  • 12 Augustus 2007 - 18:55

    Fleurtjes Uit Almere:

    Geweldig Florence (of zullen we je vloer noemen)wat je de 1e dagen al hebt meegemaakt.
    Met de gewichten trainen zal er wel zorgen dat je een echte "powergirl" wordt. We nemen aan dat je het hockey-niveau wel aankunt want het gaat niet alleen om de power. Techniek is en blijft de basis van dat balspelletje met een stokkie. Het gaat je goed en we zullen regelmatig een berichtje achter laten.

    Hans, Angelique, Wouter en Pieter

  • 13 Augustus 2007 - 12:13

    Henk Sijbrandij:

    Veel succes met de sport en liefs van oma en mij.

    Henk

  • 14 Augustus 2007 - 17:11

    Duco :

    hey echt gaaf:O ik zal het zeker weten blijven volgen:D
    wel fotos maken hea!:D

  • 14 Augustus 2007 - 17:22

    Karuna:

    heey chickie!!! wat een fijn bericht dat je t daar zo naar je zin hebt. heb je net gemist op msn, omdat ik hier de stofbende aan het opruimen was (i.v.m. de verbouwing). ben erg benieuwd naar je omgeving (foto's). hopelijk blijf je straks nog wel in het nederlands schrijven of moeten wij allemaal een cursus engels/amerikaans volgen om jou te begrijpen? ;-). heey Florence, veel plezier en ik kijk uit naar je volgende bericht.

    liefs karuna (+de hele fam, maar die zitten nog lekker in Grou).

  • 14 Augustus 2007 - 18:15

    Eric Jan De Buurman:

    Het is er niet meer van gekomen je op een fatsoenlijke manier uit te zwaaien. Vandaar deze virtuele kussen van ons. Geniet daar aan de overkant en laat ze zien hoe een punt moet worden gerdrukt.
    Liefs,
    Yvonne en EJ

  • 18 Augustus 2007 - 10:08

    Wil En Rinze:

    ha, die Floor, wat fijn dat je het zo naar je zin hebt. Ik hoorde net van papa dat je vandaag je eerste wedstrijd speelt. Veel succes en laat ze daar maar genieten van jouw hollandse instelling,dan zit je altijd goed.Ben van de week nog een paar dagen bij Rob en Liek geweest, ze hebben zo'n lief klein mannetjes en alles gaat goed.Nu zijn Cees en Martine in Londen en de kids logeren bij ons op de Bosboomstraat. Groetjes van ons allemaal ( mijn oog knapt langzaam maar zeker op)Liefs,Wil

  • 19 Augustus 2007 - 18:10

    Isabel:

    Lieve Floortjeeeeee!!!
    Wat gaaaf allemaal zeg, super! Balen dat ik je niet meer heb kunnen meeten en zelfs niet meer gesproken heb voor je vertrek ;( (allebei druk?) Ik blijf je berichten volgen! Geniet! :D
    Xxxx Bel

  • 19 Augustus 2007 - 19:21

    Eveline:

    LIEVE ZUS!
    Wat super leuk om dit te lezen, en ook al die lieve berichtjes van iedereen, vrienden, familie, oma's, echt geweldig en super lief!! Vond het zo gezellig om je vanmiddag eventjes te spreken! keek er echt naar uit :D We missen je hier wel een beetje hoor, maar ben echt zo blij dat je zo geniet! Wil je morgen eigenlijk weer bellen, want moet nog zoveel meer vertellen over malta. heb veel nog niet verteld haha maar dat kwam omdat iedereen mee luisterde;) dus morgen misschien nog een gesprekje? en ga morgen ook naar school dus dat moet je ook eventjes horen, nieuwe klas..hmm ben benieuwd! en moet je nog iets heel grappigs vertellen dus kijk daar maar vast naar uit:D En hoe was jou dagje in de shoppinghal? lekker gechilld vandaag? en beetje bijgeslapen? Morgen weer trainen he? en dan woensdag verhuizen? spannend! wil je helpen! :D maak snel fotootjes want wil weten wat je allemaal uitvoerd daar! oh en trouwens, GEWELDIG die groeps foto! echt zo tof! dik officieel man;) haha ook dik grappig, al die meisjes met losse haren, allemaal handen hetzelfde etc. heel erg leuk! Ben echt zo trots op je, staat daar opeens mijn grote zus op zo'n foto, hoe tof?!!:D
    nouja ik ga vliegensvlug slapen want ik ben echt helemaal moe, vanacht niet geslapen en nogsteeds (24 uur later) dezelfde make-up en nog niet gedoucht, stankie stankie dus! hele hele dikke knuffel. Geniet ervan en tot bels!
    (L)!!!

  • 20 Augustus 2007 - 11:49

    Lotte:

    Hee lieve floor!
    Ik zat al in spanning af te wachten naar je eerste berichtje! Super dat je het daar naar je zin hebt! Volgens mijn planning kom ik 8maart aan in New York! dus niet LA, zal je op de hoogte houden hoe het gaat lopen want het lijkt me heel erg leuk om een keer langs te komen met mn "yeah for floor" spandoeken ;) xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Augustus 2008

Delaware!!

13 Mei 2008

Bijnaa thuiss

21 Februari 2008

Yoehoee good morning

10 Februari 2008

Terug in Amerika

20 November 2007

Updateee
Floor

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 519
Totaal aantal bezoekers 53411

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2007 - 31 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: