Test - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Floor Sijbrandij - WaarBenJij.nu Test - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Floor Sijbrandij - WaarBenJij.nu

Test

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Floor

03 Augustus 2007 | Nederland, Amsterdam

Hey lieve mensen,

Ik ben even aan het kijken of dit werkt! Jullie kunnen hier straks steeds mijn berichten lezen! Wat mischien wel handig is, is dat je je aanmeldt zodat je een emailtje krijgt wanneer ik iets nieuws op de site heb gezet! Je hoeft alleen maar je emailadres op te geven in het blokje links op deze pagina. Jullie horen snel van me! Liefs Floor (vanaf nu Florence want vloer lijkt me niet zo'n leuke naam;))

  • 03 Augustus 2007 - 19:03

    Mama:

    Het werkt!

  • 03 Augustus 2007 - 20:39

    Your Little Sister:

    Yoehoee florence ;)
    Jij nu boven druk bezig je spulletjes pakken en wassen,
    en ik nu is eventjes je nieuwe site bekijken, hij is leuk!!
    Dit was het alweer want we gaan nu onze gezamelijke riemen verdelen, oeeee ben benieuwd hoe we dat gaan regelen haha, nou dag lieve zus, dikke zoen

  • 04 Augustus 2007 - 08:37

    Marina (UStudy):

    Ha Floor,

    Leuk, deze site. Ik zal je avonturen zeker met veel plezier volgen. Je zult vast een supertijd hebben met zowel school als hockey. Voor morgen een hele goede reis naar Delaware gewenst!

    Hartelijke groet, ook aan je moeder en je nieuwe coach Carol,
    Marina

  • 04 Augustus 2007 - 14:27

    Karlijn:

    Hee lekkere Florence! Aaah morgen tha big day! Ik kom zo nog even langs hoor want ik moet je wel gedag zeggen ook al kan ik je never zo lang missen! Ik bel je zo anders wel even en anders zie je me wel verschijnen! Een hele dikke zoen Karlijn

  • 04 Augustus 2007 - 16:17

    Emma:

    Florence!
    Ik zag je site in je naam staan, dus heb me gelijk even aangemeld. Ik ben erg benieuwd naar al je avonturen.
    Ik wil je alvast heeeeeeeeeel veel plezier wensen! Wordt vast super!
    Liefs Emma

  • 04 Augustus 2007 - 19:54

    Judith:

    Heeee Floor :D
    Heel veeel plezier in Amerika! Zal wel lukken toch? Ga dit iig goed goed volgen :D

    xxx Judith

  • 04 Augustus 2007 - 21:44

    Nynke:

    Leuke site Floor! ben heel benieuwd naar je verhalen!! heel veel plezier alvast en een goede reis!!:D
    xx
    Nynke

  • 05 Augustus 2007 - 11:38

    Henriëtte :

    Hallo Florence,
    Wat leuk dat we je zo kunnen volgen. Heel veel plezier daar en weet dat we in Arnhem heel vaak aan je denken. In de kerstvakantie kunnen we genieten van de mooie verhalen. Sta open voor al het mooie en nieuwe in de States, and go for it!!!
    Liefs Henriëtte

  • 07 Augustus 2007 - 13:31

    Maarten :

    hee floortje!!

    heel veel plezier en succes.. ik weet niet precies wat je gaat doen.. maar dat lees ik hier wel!!

    kom veilig weer thuis

    dikke kus maarten

  • 10 Augustus 2007 - 08:24

    Paulien De Jonge:

    hey floor!

    ik hoorde van je vader dat je nu echt in amerika zit! best wel spannend natuurlijk nu het begin! ik weet nog dat ik de eerste week in LA echt geen woord engels durfde te spreken!
    maar ik weet zeker dat je echt een top tijd gaat krijgen! vergeet vooral niet zo snel mogelijk naar de abercrombie te gaan en nog belangrijker 'orange chicken' van panda express te eten (zo lekker, ik droom er nu nog over!!)!!!

    heel veel plezier schat!

    dikke x Pien

  • 11 Augustus 2007 - 19:33

    Oma Fleuren:

    Vanmiddag gehoord van je moeder dat je er veel zin in hebt. Het is wel een hele uitdaging. Ik hoop dat het een heel fijn jaar wordt met veel hockey en natuurlijk ook studeren.
    Florence, oma is trots op jou. Oma moet nog wel even aan je nieuwe naam wennen.
    Have a good time.

    veel liefs van oma Fleuren

  • 12 Augustus 2007 - 00:14

    Martine:

    Flotje! Wat een reacties al joh, popu wijffie;-)! Ik zag net je ouders bij Dining56, fijn om over je te horen. Hoop snel iets van jou persoonlijk te horen, en ik zal je zo snel mogelijk proberen te strikken voor Skype, want ben benieuwd naar alle nieuwigheden enzo! Maar fijn te horen dat t allemaal goed gaat:-). Hele dikke kus Tinus!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Augustus 2008

Delaware!!

13 Mei 2008

Bijnaa thuiss

21 Februari 2008

Yoehoee good morning

10 Februari 2008

Terug in Amerika

20 November 2007

Updateee
Floor

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 318
Totaal aantal bezoekers 53410

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2007 - 31 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: