Update - Reisverslag uit Delaware, Verenigde Staten van Floor Sijbrandij - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Delaware, Verenigde Staten van Floor Sijbrandij - WaarBenJij.nu

Update

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

25 September 2007 | Verenigde Staten, Delaware

Yeah people!!

Hier dan eindelijk weer een update! Voel me schuldig dat ik niet eerder iets van me heb laten horen maar heb het razend druk haha:D Met mij gaat het helemaal goed! Of naja, het gaat goed: Ik heb een dikke week geleden mijn voet half gebroken (een stres-fracture, dat is zeg maar niet helemaal gebroken maar een barstje in het bot ofzo) Ik heb 3 stresfractures in mijn middenvoetbeentjes dus dat was wel even goed balen! Ik wist allemaal niet hoelang het zou gaan duren enzo maar gelukkig gaat het echt super goed! Ik heb een soort van lompe snowboardschoen aan haha en loop op krukken maar het gaat echt elke dag beter en heel misschien mag ik vrijdag alweer rennen, zaterdag trainen en zondag een wedstrijd spelen! Ik ga morgen naar de dokter voor controle maar ik hoop echt zwaar dat ik zondag mag spelen want we hebben een belangrijke wedstrijd tegen ODU! Maargoed, ik zal jullie even helemaal updaten vanaf het begin!!
Het eerste weekend van September zijn we naar Richmond geweest. Vrijdag vertrokken dus lekker vrij van school en toen we in Richmond aankwamen lekker getraind en 2 wedstrijden gespeeld die we allebei hebben gewonnen! Toen we in het hotel aankwamen en we naar onze kamers gingen wist ik niet wat me overkwam haha! Ik opende de deur en het was echt zoooo´n luxe kamer, echt niet normaal! Amanda, mijn roommate voor dat weekend, en ik dachten dat ze ons de sleutel hadden gegeven van de kamer van onze coach ofzo dus we liepen terug de gang op en iedereen kwam verbaasd uit de kamer, woowwwww our room is AMAZINGGG! Hahaha hadden we allemaal zo´n mooie kamer, echt te grappig! 2 TV´s, een loungegedeelte, 2 wc´s, badkamer, bedden, luxe koffiezetapparaat, echt alles was op onze kamer haha!Maargoed dat weekend 2x gewonnen dus dat was een fantastisch weekend! De maandag hadden we vrij want het was labor day, een feestdag, dus toen ben ik met vriendinnen naar de shopping mall geweest!:D Weekend daarna hadden we 2 home games! We speelden tegen Rutgers en Bucknell en ook die games hadden we allebei gewonnen! Het was voor het eerst sinds een hele lange tijd dat delaware 5 games achter elkaar had gewonnen dus ons team kwam hier in de krant en iedereen wist dat ´het hockeyteam´ goed bezig was! Dat was wel lachen! Ik ben nog geinterviewd en was ook een klein artikel in de krant over mij: Delaware gets talent from the Netherlands! Haha whoehoee! Beetje jammer dat mijn hoofd op de foto roder dan rood was haha maargoed! Week daarna tegen Monmouth gespeeld en gewonnen en zondag 16 sept tegen St. Joe´s gespeeld, een belangrijke wedstrijd!! Helaas hebben we deze wedstrijd verloren dus dat was wel even slikken! Haha de eerste verloren wedstrijd is toch altijd net iets erger dan de andere wedstrijden die je verliest! In die wedstrijd ook mijn voet verdraaid dus die wedstrijd willen we zo snel mogelijk vergeten haha! Afgelopen weekend zijn we naar Virginia geweest. We hebben vrijdag tegen JMU gespeeld en helaas verloren met 2-1. Zondag hebben we wel gewonnen na een hele spannende wedstrijd dus met hockey gaat het goed! Ik hoop dat ik er zondag weer bij kan zijn en anders hoop ik het weekend daarna er weer bij te zijn:D Ondertussen natuurlijk veel meer beleefd dan alleen maar hockey! Ben naar 2 footballwedstrijden geweest waar ik echt helemaal fan van ben! Ben tienduizend keer uiteten geweest met allemaal verschillende ouders! Bijna alle ouders komen elke game kijken en omdat papa en mama er niet bij kunnen zijn heb ik allemaal second parents haha! Alle ouders zijn zooo lief voor me en enhousiast en vertellen hoe goed je wel niet hebt gespeeld en juichen je toe, dat is echt geweldig! HEb ondertussen ook heel veel mensen leren kennen hier op de gang, waar we savonds mee chillen als we tijd hebben en daar heb ik ook heel veel leuke mensen leren kennen! 2 meisjes die lacrosse spelen zijn echt onwijs gaaf en voordat ik terugkom naar Nederland met kerst ga ik eerst een paar dagen naar een van die meisjes toe. Zij woont dichtbij Philadelphia dus zij gaat mij heel phili showen haha!Met thanksgiving (dat is in november en hier net zo belangrijk als christmas) ga ik met Kacie mee naar huis, mijn roommate! Ben echt zo blij dat zij mij roommate is want wij kunnen het echt heel goed vinden!
Nouu nu moet ik natuurlijk ook nog iets vertellen over school haha! Ehmm vorige week heb ik mijn 2 eerste toetsen gehad, wiskunde en economie! Vandaag had ik biologie en alle drie de toetsen gingen goed eigenlijk! Mijn engelse class is wel echt heel moeilijk, moet veel stomme essays schrijven en dat kost me veel tijd maargoed, ik moet ook wel iets leren hier!
Ik heb eigenlijk nog veel meer te vertellen maar ik moet echt stoppen want ik moet naar Study Hall en ben al aardig laat haha! Ik hou jullie op de hoogte van al mijn fantastische avonturen hier en als jullie duimen dat mijn voet snel heelt dan moet het helemaal goed gaan! Hele dikke kus Floor

ps: Mijn adres hier is:
111 Christiana Drive,
George Read North Room 213 A
Newark, DE, 19717
Delaware, USA

  • 25 September 2007 - 06:52

    Job:

    Ik las snel even je bericht, wat leuk klinkt het weer allemaa, is echt leuk om zo een berichtje te lezen, maar nu moet ik echt stoppen, want moet naar school en kom anders te laat.

    Veel plezier nog

  • 25 September 2007 - 07:37

    Martine:

    EIN-DE-LIJK respons van mijn lieve Floorie! Wat klote van je voet, wat ik al mailde. Maar voor de rest klinkt het echt ubervet allemaal! You go girl ;-)! Haha. We mailen snel, dikke zoen Tinus

  • 25 September 2007 - 09:30

    Fleur (ted):

    Lieve floortje..gelukkig je leeft nog haha! Leuk om je verhalen te lezen, was echt benieuwd! inderdaad balen van je voet maar hopelijk snel weer de oude! Mail je snel wat langer want school begint weer!! dikke zoen!!

  • 25 September 2007 - 09:39

    Karlijn:

    Hee Floortje! Ik miste je al! Wederom wat een vet verhaal. Echt leuk om te lezen. Klinkt echt super! Heb je mijn mail laatst nog gelezen of is er onderweg iets mis gegaan? Ik spreek je snel weer want mijn les begint. We kunnen ook skypen trouwens.. allemaal handig xxx karly

  • 25 September 2007 - 10:08

    Renee:

    Hi lieve floor,
    Je was even van de aardbodem verdwenen maar je komt glansrijk terug,haha. Dat van je voet klinkt best floorish. Doe je wel voorzichtig, houden ze je daar wel goed in de gaten? NIet te snel weer beginnen. Hier gaat alles goed. Speel nog geen hockey, maar waarschijnlijk donderdag eerste traingin. maar dat stelt niks voor vergeleken met jou. Ziet er hartstikke leuk uit ook je foto's enzo. Hele dikke zoen

  • 25 September 2007 - 10:27

    Karlijn (Leenen):

    Dag lieve Floor!Oee ben toch zoo jaloers op jou he, alleen niet op je voet maar daar kom je snel overheen ik ben aan het duimen!Hier in Nederland mis je niets, wel super lief dat je mama had gemaild die heeft ook 10x je email adres gevraagd..!haha is wel goed want nu gaat mama wel NOG meer computeren dan dat ze al deed;)Nou schat ik mail je binnekort voor een lekkere update uit Nederland goed?Dikke kus en hopelijk is je voet snel weer goed en kan je weer de sterren van de hemel spelen!x

  • 25 September 2007 - 10:56

    Ruben:

    heey floor!! wat fijn om weer van je te horen:D geniet ervan en zeg maar tegen de amerikaanse meisjes dat je een superleuk neefje hebt:P;)

    (K)(K)

  • 25 September 2007 - 12:50

    Sophie:

    Yo chickie,was me laatst echt rotgeschrokken. Ik luister hier iets van engelse radio en is niet altijd even goed te volgen en al helemaal niet als je net wakker bent en best wel moe, maar hoor ik opeens van schietgevecht op delaware university! Dat is toch niet recent? Ik wilde je de hele tijd al smsen maar heb je nummer helemaal niet. Klintk allemaal heel leuk daar en leuke foto's ook. Hele dikke zoen van Sophie. mailen snel een keer komen de meer persoonlijke verhalen haha;)

  • 25 September 2007 - 13:29

    Maudida:

    Hee Floortje!
    klinkt super!
    ga zo hockeyen maar mail je een ander keertje:D
    Heb super zin in Amerika!
    Dikke kus Maud

  • 25 September 2007 - 19:24

    Karuna:

    heey floortje!!! super om te horen dat je second parents hebt. das ook wel een fijn gevoel ook al klinkt het raar is het raar, maar daar wen je gauw genoeg aan. ik ga heel hard duimen dat je snel weer mag hockeyen, maar niet van blessure naar blessure gaan he!!! ik ga a.s weekend naar London (naar een vriend van lennert) en ga Robbert & Anneliek & Tate bezoeken. nou ik hoop snel weer wat van je te horen!!!

    liefs Puun (+fam)

  • 25 September 2007 - 20:42

    Eveline:

    Lieve sis wat super om het allemaal nog een keer te lezen! Leuk dat je een berichtje hebt geplaatst, je doet het super! TOT SNEL (l) WHOEHOE! X

  • 25 September 2007 - 22:21

    Char:

    Floortje!!!! Eindelijk een verhaaltje! Je leek even totaal Amerikaans te zijn geworden, maar je spreekt ook nog Nederlands gelukkig! Haha je verhalen zijn erg mooi en de foto's zien er echt goed uit! Je ziet er heel 'gebruind' uit! Na een jaar Engelse regen denk ik dat mijn pigment verdwenen is. Wat goed dat je trouwens de strafcorner mag slaan! Heb je al (veel) gescoord? Ik kijk uit naar je volgende teken van leven!! Veel liefs Char

    p.s. Je mag er dan wel erg sexy uit zien met die lookalike snowboardschoen, toch wens ik je heeeeeel veel beterschap! Hopelijk kan je snel weer hockeyen!

  • 26 September 2007 - 13:58

    Ruth:

    Floooor! Het klinkt echt super vet allemaal, wel kut van je voet, haha ik weet nu de medische namen een beetje van al die botjes:p Naja nog niet echt, maar ben hard op weg;) maar ik moet weer gaan even snel naar huis omkleden en dan weer naar de kroeg, clubvormen,,, Dikke zoen en sterkte met je voet!

  • 27 September 2007 - 13:49

    Eveline(lien):

    Lieve floortje,
    Leuk eindelijk weer wat van je te horen!! klinkt super allemaal alleen balen van je voet! wel rustig aan doen he?! erg leuke foto's allemaal!!
    vind het echt leuk om te lezen dat het allemaal zo goed met je gaat! ook super die foto's dat je in actie bent met hockey!!
    Ik denk wel aan je hoor!!!
    Geniet lekker en sterkte met je voet en natuurlijk op school!! have fun with your friends!
    Dikke kus Lien

  • 29 September 2007 - 12:55

    Oma En Brechtje:

    Lieve Floor, We willen even laten weten dat we de foto's erg leuk en zeer sportief vinden! krijgen wel een indruk zo. Wij duimen voor jou dat het snel beter gaat met je voet. en succes met je engelse class. Groetjes Liefs Oma en Brechtje we hopen snel weer iets van je te horen.

  • 30 September 2007 - 18:29

    Bart:

    Ha die grote nicht van me. Ik ben zo trots als een hond met zeven lullen, dat jij daar helemaal in de US effe op top nivo een beetje hockey speelt. Het verontruste mij wel dat je een kleine blessure hebt opgelopen. Echter je weet het na regen is er altijd zonneschijn.
    Ik probeer je te skypen en in iedergeval ook op deze manier je heel veel plezier te wensen. Maar die Amerikanen maar helemaal gek.

    Groeten en liefs,
    beef Bart

  • 02 Oktober 2007 - 18:04

    Magda:

    Hoi Floor,

    Ziet er allemaal geweldig uit (en jij ook!!!). Vervelend van je voet, ik hoop dat het daar inmiddels weer beter mee gaat.Leuk om zo een berichtje van jou te lezen en te zien.Geniet van alles en veel plezier. Tot horens, groetjes en een dikke zoen!!

  • 05 Oktober 2007 - 09:25

    Wil En Rinze:

    Ha, die Floor, je hebt weliswaar niets van ons gehoord,maar we zijn je niet vergeten hoor. We zijn een poosje naar Frankrijk geweest en zijn daar weer fris en fruitig vandaan gekomen. we laten ons nu heerlijk in de herfst zakken en bedenken allemaal leuke dingen om te doen. Daar is bij jou ook geen gebrek aan heb ik gelezen, ze houden je daar mooi bezig. 'Gelukkig' heb je even rust, maar we hopen dat je mogelijk snel geneest, zodat je die lui daar weer alle kanten van het veld kunt laten zien.
    Wat heerlijk dat je het zo naar je zin hebt daar, dat is nemalijk ook de bedoeling van zo'n jaar. Geniet maar lekker, tot gauw en liefs van Wil en Rinze

  • 25 Oktober 2007 - 21:00

    Kaat:

    FLOOR!!!!!! Ik beloof je bij deze morgen een nognooiteerdervertoondeunbelievablegrotemail! haha want weet niet of je dat had gelezen mijn one and only bericht op je site lang geleden int verleden haha maargoed dat moet ik dus maar eens even goedmaken maar nu ga ik pap maken en tukken want ik ben moe van de vakantie;) maar sorry dat ik nog niks van me heb laten horen morgen krijg je een prachtmail!:D heel veel liefs kus kat (en dan gaat het bericht ook niet alleen maar over mij..:P)

  • 29 Oktober 2007 - 13:25

    Lien:

    hee lieve floor,
    super leuk dat je belde om weer even he stem te horen! ging het trainen nog goed? fijn dat het allemaal goed gaat! we gaat echt partyen als je weer terug bent met kerst!! lijkt me super!!
    we mailen snel weer Liefs Lien

  • 09 November 2007 - 06:51

    Josephine:

    Haaa die Floor!

    Wat is het een tijd geleden dat er een bericht is geplaatst zegg!!:S dus dacht typ even wat liefs!

    Gaat alles kicke daar? ben je lekker aan het scoren? je bent zeker weeer de beste van iedereen?!:D ben trots op je hoor!

    Nou eehh fijne dagen daar! ik ben druk met verhuizingen enz wel heel leuk allemaal hoor!

    Hele dikke zoenen(L)

  • 12 November 2007 - 20:48

    Eveline:

    Leuk al je nieuwe berichten sis;) Over dat wij zijn langsgekomen etc. haha. Zin in je thuiskomst! X

  • 15 November 2007 - 13:27

    Frederieke(van Eef):

    heb alle foto's bij eef al gezien, echt super leuk allemaal! jammer dat je hier niet zo vaak op schrijft, maar je hebt het nauurlijk super druk met allemaal leuke dingen! ik zie je vast met de kerst wel eventjes, leuk dat je dan weer even bent:)
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Delaware

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Augustus 2008

Delaware!!

13 Mei 2008

Bijnaa thuiss

21 Februari 2008

Yoehoee good morning

10 Februari 2008

Terug in Amerika

20 November 2007

Updateee
Floor

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 1807
Totaal aantal bezoekers 53409

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2007 - 31 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: