Updateee - Reisverslag uit Delaware, Verenigde Staten van Floor Sijbrandij - WaarBenJij.nu Updateee - Reisverslag uit Delaware, Verenigde Staten van Floor Sijbrandij - WaarBenJij.nu

Updateee

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

20 November 2007 | Verenigde Staten, Delaware

Heeey lieve mensen!

Hier is dan eindelijk mijn lang beloofde bericht haha! Ik ben met mijn neus op de feiten gedrukt dat ik vaker een bericht moet plaatsen haha want ik was zelfs mijn wachtwoord vergeten om in te loggen op deze site en zo dus mijn bericht te kunnen plaatsen haha! Maargoedd, wachtwoord aangevraagd en nu kan ik dan eindeloos losbreken met mijn eindeloze verhalen haha! Ik heb het hier nog steeds SUPER naar mijn zin! Eigenlijk is het gewoon steeds leuker, hoe gek het ook klinkt want ik had het al fantastisch! Soms denk ik echt dat ik in een droom leef en kan ik het allemaal niet beseffen!

Ik zal bij ongeveer 2 maanden geleden begninen met wat verhalen te vertellen (haha ik merk dat mijn nederlands er niet echt op vooruit gaat) maar ik moet eerst even mijn happening van 2 uur verleden vertellen, haha komt ie:
Ik had les in een groot gebouw waar ik maar 1x per week les heb en had les op de derde verdieping! Ik had alleen vet dorst dus wilde even ´snel´ wat water kopen dus ik met 2 dollar op zak opzoek naar een vending machine, die op de 1e verdieping was. Het is een groot gebouw dus heeft meerdere trappen en ik dacht even de shortcut te nemen, nou HELAAS! Ik kwam terecht in een soort van trappenhuis dat de nooduitgang was en er was geen weg out. Dat zijn van die deuren die je kan openen maar als je eenmaal binnen bent (zat opgesloten in eeen soort van stalen gevangenistrap) kan je er niet meer uit! nouu daar heb ik vervolgens lekker van kwart over 11 tot half 1 gezeten en had geen mobiel bij want die had ik in mijn tas laten zitten! horloge was ik ook vergeten dus had geen tijdsbesef en leek wel uren te duren (plus dat ik super dorst had en naar de wc meost haha). Uiteindelijk kwam er klein mannetje me bevrijden en vroeg wat ik aan het doen was, hij zag me op zijn videoschermpje zitten en vroeg zich af of ik wel helemaal lekker was haha! Het is hier vanaf morgen Thanksgiving break dus hebben we lekker 5 dagen vrij, dus hoopte al dat ik bevrijd zou zijn voordat echt alles zou sluiten en kacie hopelijk een zoektocht naar me zou doen en ik door grote sterke amerikaanse politiemannen werd gevonden haha. Okee maargoed, dat was mijn ochtend!

Ik zal niet proberen mijn laatste 2 maanden samen te vatten want dat duurt te lang maarrr ik zal gewoon wat leuke avonuten vertellen! 3 weken geleden ofzo is het seizoen ermee opgehouden, we hadden de CAA´s (toernooi) niet gehaald want we hadden 1 punt te weinig! We dachten dat we het wel hadden gehaald dus dat was wel een domper om te horen toen we het niet hadden gehaald maargoed, we blijven lekker bezig! Hadden 5 weken geleden ofzo heel leuk weekend gehad in Boston! Boston is echt super mooie stad en daar sliepen we weer in super mooi hotel en waren we naar een heel tof restaurant geweest, speciaal voor sportteams ingericht! Helaas hadden we in Boston verloren en dat was de eerte keer dat de coaches echt helemaal flipten want ze vonden dat we niet als een team hadden gespeeld maar als individuals dus we verdienden het niet om een player for the University of Delaware te zijn! Jaa amerikanen zijn er van respect en eer dus wij mochten geen Delaware kleren meer aan op de weg naar huis! Nu denk je misschien dat dat niet zo erg is, maar wel als je NIKS anders in je tas hebt dan delaware kleren omdat we normaal alleen maar allowed zijn om delaware kleren te dragen! Achteraf is het wel heel grappig want iedereen zat in de bus in pyama´s, sommige hadden nog een oud tshirt ergens onder in de tas zitten, andere hadden kleren binnenstebuiten aan want Delaware mocht neit zichtbaar zijn! Ik en kacie zaten te rillen in de bus want het was koud maar we mochten onze delaware truien/jassen niet aan! Haha achteraf af is het echt een mooie grap maar op dat moment was het echt knake want we mochten ook niet met elkaar praten omdat we geen team waren, en aangezien de busreis 8 uur duurde (HEERLJK file) leek het wel een eeuwigheid! Haha coaches gaven de dag erna wel toe dat het beetje kinderachtig was en de sfeer was weer helemaal goed dus dat was mooi, hebben er een mooie teambbq aan overgehouden:D

Okee nou verder natuurlijk hoogtepunt is dat papa mama eveline en maud me kwamen opzoeken! Was echt zo blij om te eindelijk weer te zien en was zo trots en blij om ze mijn team te laten zien, mijn kleine onopgeruimde kamer, de campus en eigenlijk alles! Ik was nog wel erg druk met alles dus was niet echt een goede host maar gelukkig vonden ze het super om alles hier te zien en hebben ze me 3 wedstrijden heel goed aangemoeidgd! Haha ik moest zo lachen toen ik ze tussen allemaal van die crazy amerikanen zag zitten! Gelukkig zijn ze behalve crazy ook echt super aaridg allemaal en ze praten nu nog over hoe amazing mijn family wel niet is:D
MAandag was ik met ze meegegaan naar New YHork voor een dagje waar we toerist hebben uitgehangen! Was erg leuk:D Ik mocht nog niet echt veel lopen met mijn voet want we hadden nog 2 belangrijke wedstrijden te gaan maar die shoptijd haal ik zeker nog wel in! Deze week is dus vakantie, ik ga zo met Kacie mee naar huis, en dan gaan we vrijdag naar the King of Prussia, een hele beroemde shoppingmall in Philadelphia!

Met mijn voeten gaat het allemaal super goed, het is echt belachelijk hoeveel mensen hier voor je zorgen en hoeveel aandacht ze aan je besteden! Nu hard bezig met conditietraining en lifting! Rennen vinden ze nog niet echt een goed plan voor mij dus ik fiets en doe een soort van langlaufapparaat haha, zwaarder dan je denkt;)

Verder ben ik 2x naar Lehigh geweest, een college 2 uur hier vandaan en daar gaat Kacie´s boyfriend naar toe! Hij is echt super tof en zijn vrienden zijn ook echt lachen dus daar hebben we mooie feesten mee! Ook ben ik nog naar een super super chique tof japans restaurant geweest waar ze het eten voor je neus bereiden aan een soort van kookeiland en met eieren gooien en vuur spugen en allemaal toffe dingen!

Ben over een maand al weer thuis, voor degene die het nog niet weten, woensdag 19 december land ik:D Ben echt weer heeel blij om iedereen te zien en verheug me zo op kerst en oud en nieuw en alle andere mooie dingen!

Deze laatste 4 weken bestaan dus uit 1 week vakantie, 1 week vrij om te leren (terwilj het leren hier reuze meevalt haha) 1 week uit toetsen (yeah ik heb er maar 3) en de laatste week ga ik naar philadelphia naar vriendinnetje die hier lacrosse speelt! Heel zwaar programma dus;)

Hoop jullie weer een beetje te hebben geupdate en ik zal snel nieuwe foto´s plaatsen:D Verheug me er op om jullie met kerst weer te zien!! Heel veel liefs en een dikke hug uit Delawareee:D

  • 20 November 2007 - 22:12

    Fleurtje:

    YEAH de eerste die een berichtje achterlaat :D goeie update floortje, zat er al op te wachten! hahaha wat een mooi verhaal van opgesloten zitten in dat hokje,zie het al helemaal voor me!! Zou mij ook zo kunnen overkomen hoor dus maak je niet druk ;) Verder dat verhaal van die bus dat jullie de kleren niet meer aanmochten vind ik ook wel een mooie actie haha! Leuk dat je fam er was, lijkt me ook heerlijk! Over 1 maand alweer thuis, kijk er naar uit lieverd! Leuk dat je belde laatst en zodra je thuis bent echt even goed bijkletsen, veel te vertellen!!! Geniet nog even daar, hele dikke zoen fleurtje

  • 21 November 2007 - 05:16

    Lot:

    Echt super om weer wat van je te horen! Klinkt allemaal echt geweldig! Kijk je er al stiekem een beetje naar uit om naar huis te gaan? Foto's zijn trouwens ook echt te stoer! Dikke kus en knuffel!

  • 21 November 2007 - 13:29

    Fief:

    Floortje, drollemans! Eindelijk bericht wat relaxed. dacht dat je van de aarde was afgelopen. Relaxte verhalen echt cool heb je het daar en je ziet er Tight uit man. Doe je beter dan ik, bij mij word het niet echt tighter hier. Zie je in december. Ik kom 15 of 16e thuis dus wordt 1 grote fissa:) Dikke zoen

  • 21 November 2007 - 16:03

    Evelinee:

    Lieve sis wat een leuk berichtje! :D Wij vonden het ook super daar, echt genoten! Veel plezier dit weekend en skypen weer snel! :D XXX

  • 21 November 2007 - 18:52

    Magda:

    Hoi Floor,
    Wat leuk dat je het zo naar je zin hebt daar, ben benieuwd naar alle verhalen als je weer in onze geweldige wereldstad bent, genaamd ARNHEM........
    Geniet nog even en tot gauw!

    Groetjes, Magda


  • 21 November 2007 - 19:52

    Marina Meijer:

    Hallo Floor!

    Leuk om je update weer te lezen. Fijn dat je het nog steeds naar je zin hebt daar en ook nog je familie over! Het zal soms vast lijken alsof je in een film bent terecht gekomen daar. Heb je weblog al een paar andere hockeyers-aspirant-VS-gangers gegeven, dus nog meer mensen enthousiast om te gaan.

    Geniet ze en veel succes!
    Groetjes
    Marina

  • 21 November 2007 - 20:00

    Wiesje:

    Hoi Floor
    wat leuk om je verhalen te lezen. Je hebt er echt een fantastische tijd. Misschien tot ziens in December.
    Groetjes ook van Hessel.

  • 21 November 2007 - 20:03

    Karlijn:

    Hee lieve Floor. Klinkt echt top men. Super vet en erg leuk dat de fam er was. Hoop dat je nog geniet en zie je met kerst! xxx

  • 21 November 2007 - 22:36

    Puun:

    heey chick, jemig, wat een verhaal zeg om opgesloten te zijn. had je niet zoiets van: "JONGENS HELLLLLLPPPP!!!!"?
    echt super om te horen dat je het erg naar je zin hebt. word bijna jaloers. hopelijk zie ik je snel. oud en nieuw komen we waarschijnlijk naar jullie. arnhem omveilig maken!!! heey, t ga je goed. liefs van hier. -x- puun.

  • 22 November 2007 - 15:20

    Maudje!!!:

    Hee Lieve Zus!
    klinkt echt geweldig, had het ook al gehoord op skype, maar echt te grappig dat je vast zat, haha, maar ik vind het ook wel een klein beetje zielig hoor:p
    leuk dat je over een paar weekjes al weer hier bent:d
    ik spreek je snel:d!
    Dikke Kus

  • 28 November 2007 - 18:03

    Lien:

    Floortje gelukkig, je bent nog alive! super leuk dat je me laatst belde, schrok echt even toen ik je stem hoorde.. sorry nog daarvoor!
    Er word dus lekker veel aandacht aan je besteed! houden zo :P!
    succes met je stressvolle 4 weken maar volgens mij valt dat nog wel mee! heel veel pelzier en succes en sterkte met alles!
    Kus en Knuffels Lien

  • 01 December 2007 - 23:36

    Angelique En Hans:

    Goed te lezen dat je het avontuur in het noodtrappenhuis hebt overleefd. Het is overigens mij (=Hans) ook een keer overkomen dus je bevindt je in goed gezelschap.Balen dat je het toernooi niet gehaald hebt maar nu heb je meer tijd om van andere dingen te genieten. Zoals een groot sportman wel eens zegt: "Elk nadeel heb zijn voordeel".
    Waarschijnlijk zien we je wel de komende maand en dan kunnen we nog meer verhalen van je horen.

    groeten vanuit Almere

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Delaware

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Augustus 2008

Delaware!!

13 Mei 2008

Bijnaa thuiss

21 Februari 2008

Yoehoee good morning

10 Februari 2008

Terug in Amerika

20 November 2007

Updateee
Floor

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 927
Totaal aantal bezoekers 53396

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2007 - 31 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: