Yoehoee good morning - Reisverslag uit Delaware, Verenigde Staten van Floor Sijbrandij - WaarBenJij.nu Yoehoee good morning - Reisverslag uit Delaware, Verenigde Staten van Floor Sijbrandij - WaarBenJij.nu

Yoehoee good morning

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

21 Februari 2008 | Verenigde Staten, Delaware

"Heeeey good morning girls!" is wat wij elke ochtend om kwart voor 6 horen! Haha jaa jullie lezen het goed, practice start dit semester om kwart voor 6 sochtends, wat betekent dat wij elke dag om 5 uur opstaan! Ik moet toegeven dat het erg vroeg is maar het is het meer dan waard, ik heb hier hier weer zooo erg naar mijn zin! Mijn team is gewoon zoo reuze gezellig en super geode sfeer, de coaches zijn aardig en de trainingen zijn leuk, dus wat wil je nog meer! Noujaa okee, ik moet niet overdrijven, de trainingen zijn ZWAAR! Erg zwaar!! Om jullie een ideetje te geven van hoe mijn weekschema er hier uitziet zou ik even kort de trainingen vertellen! Maandag trainen we tot 8 uur, gelukkig zijn de trainingen binnen van het sneeuwt op dit moment haha, en dan hebben we van kwart over 8 tot kwart voor 10 lifting! Haha ik weet niet of ik er trots op moet zijn maar mijn benen waren samen met nog 1 ander meisje, Tori, het sterkste van het hele team! We moesten squaten, dat is met zo'n stang op je schouders met gewichten links en rechts (dit keer WEL in evenwicht haha) en dan door je knieen zakken en weer ophoog komen, en ik kon maarliefst 195 pound doen, ongeveer 100 kilo haha! voelde me net een man maargoed! dan hebben we dinsdag weer practice tot 8 en dan van 8 tot 9 hebben we conditie training, ZWAAR! woensdag ziet er hetzelfde uit als maandag behalve dat we dan ook nog een uur moeten fietsen in de middag en donderdag ziet er hetzelfde uit als dinsdag behalve de conditietraingen want vrijdag is de knaller, THE HILLS! Nouu dit is echt iets te belachelijks voor woorden! Er is hier een heuvel in delaware, noem het maar gerust een berg, en die moeten wij dan oprennen en dan weer afrennen, en eigenlijk kan je het geen rennen noemen maar SPRINTEN! Echt het is zo erg, meer dan de helft van het team moest kotsen tijdens het rennen(waarvan ik er natuurlijk 1 was) en je benen shaken van top tot teen tot het goddelijke moment da tje je benen eigenlijk geeneens meer voelt en probeert de berg op te komen door je handen te gebruiken haha! Deze conditietraining is echt een ramp maar het enige voordeel is dat het voor iedereen ongelofelijk zwaar is dus dat we het met het hele team doen! het is wel grappig eigenlijk want ik denk dat ik in mijn leven nog nooit zoiets zo erg heb gehaat/gevreesd als dit. Haha het klinkt debiel want tegelijkertijd zijn we allemaal zo blij als het erop zit dat we allemaal erg vrolijk zijn haha! (op de spierpijn na dan die ongeveer pas om donderdag over is en dan mag je vrijdag weer rennen haha)! Maargoed, op dit moment ligt er sneeuw dus we hopen allemaal dat het morgen wordt afgelast haha, dat zou TOP zijn! en anders gaan we gewoon die berg op rennen! en dan als slagroom op het toetje hebben we vrijdag middag nog een lift en zaterdag hebben we zwemmen. Haha oke terwijl ik nu dit verhaal typ belt rachel me op en vraagt of ik zondag met haar mee ga snowboarden voor 1 dag haha op 2 voorwaarden: 1. Don't tell coach miller! 2. We have to be very careful haha! en ik moet natuurlijk nog een snowboard broek en jas van iemand kunnen regelen dus of dit door gaat weet ik nog niet maar klinkt in ieder geval wel heel leuk! morgen avond (na de hills aaahhh) ga ik met amanda mee uiteten in een heel leuk restaurant dus dat is ook top! Verder school is goed! moet eerlijk bekennen dat ik echt nog 0 tijd heb gehad om huiswerk te maken en aangezien mijn klas meteen na practice start heb ik nog wel eens de neiging om in slaap te vallen haha! heb gelukkig geen mensen naast me zitten die me wakker maken want ik ben waarschijnlijk nog zo erg bezweet van practice dat niemand naast me durft te komen zitten! haha nee dat is een grapje hoor, heb gelukkig allemaal leuke mensen in mijn klassen dus mocht ik wat missen kan ik hun notes krijgen haha!! Verder komen er toernooien aan in maart en april dus dat is wel heel leuk!! papa en mama komen we opzoeken in april dus daar kijk ik ook al erg naar uit! Nouu dit was even een korte opdate! ik zal jullie snel weer wat nieuws laten horen, deze illigaal krijgt waarschijnlijk op 8 maart haar internet weer terug haha! heeel veel liefs, Floor

  • 22 Februari 2008 - 09:24

    Karlijn!:

    Lekkergggg dit klinkt mega zwaar maar fijn dat je het leuk vindt! Arm kind!;) Jij moet er écht even tussenuit naar Boston of New York! Dat verdien je! Ik spreek je snel weer lieve Floor! dikke x

  • 22 Februari 2008 - 11:06

    Renee:

    Hi lieve floor,
    Debiel die je bent. Ik vind mn aerobics al zwaar, haha. Maar goed joh. Ik snap alleenniet waarom jullie nog zwaardere traiiningen krijgen dan eerst. Haha sneeuw, liep net weer zwetend over straat. Maar cool, ga snowboarden. Geen jumpen doen dan maar, half verlamd kind.
    Dikke zoen

  • 24 Februari 2008 - 15:23

    Fleur:

    ha die bikkel! even tijd om eindelijk je berichtje te lezen!! En ik zeg een woord: RESPECT!!! no lo se como se dice en espanol! Ik dacht dat ik het al zwaar had met mijn 4x hockey in de week maar dit is wel even andere koek! vooral die Hill klikt onwijs gezellig!! iets om naar uit te kijken! Ik vandaag tegen valencia gespeeld, 2-0 verloren! jammegggr, verder groene kaart gekregen, weet niet precies waarom (die spanjaarden snappen er soms echt niet van) Nou lieverd, hopelijk kunnen we snel weer even skypen,bellen! Un grande Beso TED

  • 25 Februari 2008 - 02:18

    Martine:

    Pfff kind, blij dat ik daar niet zit ;-)! Nee klinkt allemaal super vet en bere gezellig ook met al die meiden! En of je trots mag zijn, onze megasterke Floor. Ik ben voortaam niet meer bang als ik snachts met jou over straat ga ;-)! Hier alles bien, Marc is hier en t is super. Het surfen gaat onwijs lekker (jij op je snowboard, ik op mn surfboard;-))! Hou je op de hoogte! Mijn mailtje via Facebook nog gehad? Thanks voor het armbandje dat ik van jou en Fleur had gekregen =)!

    Dikke kus

  • 25 Februari 2008 - 14:35

    Judith Katz:

    Hey Floor, lees je verhalen nu al een tijdje met veel plezier, blijf schrijven want het is echt TOP om te lezen :D
    x

  • 26 Februari 2008 - 19:01

    Maudida:

    Floortje!
    Klinkt goed man:d!
    Ik zal je voortaan niet meer proberen op te tillen, want dan heb ik in een plaats van jou een gekneusde arm, haha, met al die spieren van je;)!Spreek je snel weer, Dikke Kus!

  • 02 Maart 2008 - 09:04

    Karuna:

    Heey chick!
    Damn... dit is gewoon drillen totdat je erbij neervalt. Die amerikanen ook altijd :-P maar goed, ik vind het echt super knap dat jij dat kan presteren. ik doe je het niet na ;-) hopelijk heb je kunnen snowboarden. ik heb er al een weekje opzitten, was echt super!!! En.. ik ben nog heel. Nou, veel plezier en succes met de toernooien.
    Liefs Karuna

  • 04 Maart 2008 - 19:18

    Wil En Rinze:

    Die Floor zeg,trainen en nog eens trainen, reken erop dat jij goed in je lijf komt te zitten. Gelukkig heb je niet al te veel tijd voor je schoolwerk, anders was het too much super. Leuk voor je datb je het zoo naar je zin hebt. Geniet er maar lekker van, je bent er maar één keer( herstel:2 jaar) in je leven en daar moet je fantastische herinneringen aan over houden .Rinze en ik hebben er nu ook een paar heel fijne vakanties op zitten en hebben de blik al weer op Eernewoude, wat een heerlijke besmetting is dat toch. Gelukkig ben jij er deze zomer in ieder geval wel weer bij en dat vinden we heel gezellig. Veel liefs uit de Bosboomstraat en tot mailens, Wil en Rinze

  • 05 Mei 2008 - 08:26

    Josephine:

    Heee FLooor!! Hoe is het dan met je?? ik ben zo nieuwschierig naar nieuwe verhalenn!!

    Dikke kus

  • 09 Mei 2008 - 13:33

    Ruben:

    hoezo wij worden genegeerd door Floor?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Delaware

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Augustus 2008

Delaware!!

13 Mei 2008

Bijnaa thuiss

21 Februari 2008

Yoehoee good morning

10 Februari 2008

Terug in Amerika

20 November 2007

Updateee
Floor

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 430
Totaal aantal bezoekers 53400

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2007 - 31 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: