2 topweken gehad! - Reisverslag uit Delaware, Verenigde Staten van Floor Sijbrandij - WaarBenJij.nu 2 topweken gehad! - Reisverslag uit Delaware, Verenigde Staten van Floor Sijbrandij - WaarBenJij.nu

2 topweken gehad!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Floor

21 Augustus 2007 | Verenigde Staten, Delaware

Heey lieve mensen!

Wat leuk om jullie reacties te lezen! Ik heb het hier nog steeds super goed naar mijn zin, het kan niet stuk! De laatste 2 weken was het echt heel erg warm, 40 graden! Maar gister en vandaag is het flink afgekoeld en op dit moment regent het echt KEIhard dus hebben we vrij van training! Ik heb zaterdag een scrimmage, een oefenpartij, gehad tegen American University! Ons team bestaat uit 28 meisjes waarvan er steeds maar 16 mogen spelen; 11 basisspelers en 5 wissels! Ik was heel benieuwd of ik bij die 16 zou zitten want de meisjes kunnen hier echt goed hockeyen maar gelukkig mocht ik spelen:) Was echt een supermooie dag en ik mocht in de basis beginnen! Er waren heel veel ouders die kwamen kijken en na elke thuiswedstrijd is er een grote picknick! Echt een reusachtige picknick die de ouders klaarmaken en ze komen allemaal met 3 of 4 koelboxen vol met eten/drinken etc! Een supergezellig sfeer! Heb daar met veel ouders kennis gemaakt en die amerikanen zijn allemaal zo vriendelijk dat ik meteen al wat logeeradresjes hier in de buurt heb haha! We hebben de wedstrijd helaas wel met 3-0 verloren maargoed, het was een oefenpot en American University staat ook boven ons dus het is niet schandalig! Verder heb ik de afgelopen week heerlijk getraind en we hebben natuurlijk ook wel wat vrij gehad! Ik ben hier na de shopping malls geweest, echt superrr groot en indrukwekkend! Ik weet zeker dat jij hier helemaal gaat slagen eef:D en verder ben ik nog naar de film geweest (lekker amerikaans) en ben ik bij veel meisjes thuis geweest en hebben we daar lekker gehangen! zondag hadden we onze offday dus zaterdagavond zijn we met zn allen naar 2 housepartys geweest! Nouuu ik kan je 1 ding vertellen, die leeftijdsgrens van 21 om alcohol te mogen drinken wordt hier flink aan de laars gelapt haha! Verder hebben we ook nog een foto sessie gehad met al onze mooie nieuwe kleren aan! Ik heb op dit moment alleen nog de onscherpe foto's want de echte fotos waren van een te hoge kwaliteit, maar als ik de betere foto's heb zal ik die op de site zetten! Ik ga woensdag al naar mijn nieuwe kamer samen met mijn roommate! Zij is trouwens echt helemaal tof! Als ik dan op mijn nieuwe kamer ben zou ik meteen wat fototjes maken en die op de site zetten! (hoogstwaarschijnlijk de enige keer dat mijn kamer nog net genoeg is om op de foto te zetten haha) en dan gaan we donderdag t/m zondag naar OHIO toe! Dat is een staat ten noordwesten van Delaware! Omdat we zo'n grote groep hebben gaan we met de bus! Wordt helaas een lange zit, 7 uur ofzo, maargoed je moet er wat voor over hebben he om ergens te komen! In dat weekend spelen we een paar oefenpotjes tegen andere universiteiten en trainen we nog een paar keer:) Maandag heb ik dan een offday en dinsdag begint dan de school! Ben echt heel benieuwd hoe dat hier allemaal is! Voel me de eerste week waarschijnlijk net zo'n bruggo die niet weet waar die naartoe moet haha maar er is hier hulp genoeg dus dat zal wel goed komen! Ik hoor morgen hoe mijn schoolschema er precies uitziet dus dat is ook wel lekker:) Als ik terugben van OHIO zou ik jullie weer op de hoogte brengen van alle avonturen hier! Dikke kus Floor

  • 21 Augustus 2007 - 05:35

    Henriëtte:

    Ha Floor, dat klinkt allemaal geweldig. En wat super dat je de eerste wedstrijd gelijk in de basis zat. Ook goed om te horen dat de ouders van de meisjes zo betrokken zijn en jullie verwennen met lekkere picknicks. Karlijn, Erna en ik gaan zondag nog even lekker kletsen over Karlijn haar vertrek naar Barcelona en donderdag de 30 ste reizen Kar en ik af, spannend. Heel goed te horen dat alles zo goed gaat met jou, dikke kus Henriëtte

  • 21 Augustus 2007 - 10:55

    Eveline:

    YOEHOE LIEVE ZUS!
    Jeetje wat een leuk berichtje weer, klintk echt zo lekker! Wist natuurlijk al veel maar het blijft leuk om het te horen! heb me nu net pas aangemeld want was dat helemaal vergeten, maar nu blijf ik dus op de hoogte! ben benieuwd naar andere foto's. Wij gaan ook snel nog skypen maar daar sms ik nog wel over, en heb veel te vertellen! School, hockey, thuis, vriendinnen, malta, naja rek er maar wat tijd voor uit;) Heb ook foto's gezet op picturetrails dat jij ze ook kan zien! maar ben nog niet klaar (je weet, ik ben computeronhandi) dus ik geef het je nog door! we bellen snel, ik moet nu naar de stad kaftpapier enzo halen want ga vanmiddag met fred kaften (haha oke, me niet te hard uitlagen:P)
    dikke knuffel!!!!!!!!!!

  • 21 Augustus 2007 - 12:18

    Maud:

    hee Floortje,
    klinkt super!
    heb heel fijn rooster

    maandag:7 uur, laatste uur mentorles...
    dinsdag:7 uur, laatste uur maatwerk
    woensdag 7 uur
    donderdag 7 uur
    vrijdag 5 uur!:D

    Dus eigenlijk 6 6 7 7 5
    heb best aardige leraren, alleen wel meneer kempen:(
    we skypen snel weer!
    dikke kus Maudida


  • 21 Augustus 2007 - 16:08

    Karuna:

    heey nichtje!!! Jemig jij maakt al zoveel mee in 2 weken. wat leuk dat je echt zo enthousiast bent over je team en je roommate. het kon ook anders lopen. ben erg benieuwd naar je foto's. je krijgt de groetjes van ons allemaal vanuit Utrecht.

    liefs karuna

  • 22 Augustus 2007 - 10:54

    Char:

    Hee Floortje!!
    Wat leuk om al je verhalen zo te lezen!! Lijkt me ook echt zo tof daar!! Na een jaar wil je daar volgens mij helemaal niet meer weg haha! Ik ben benieuwd naar je volgende avonturen! Ik ga trouwens zeer waarschijnlijk naar Engeland!! (± 1 september weg). Dan kan je mijn waarbenjij.nu ook gaan checken! Veel plezier!!!!
    Liefs Char

  • 22 Augustus 2007 - 19:47

    Renée:

    Hej lieve floor,
    Hoorde al van iedereen dat je het zo leuk hebt! Hartstikke leuk om al je avonturen te lezen. WIj hebben het ook zo leuk gehad in AMerika. Maar even vind je ze niet heel overdreven? Sop en ik hadden soms zoiets van oke doe even normaal. Maar na een tijdje vonden we het eigenlijk wel vriendelijk, haha. Ik vind het wel een mooie site. Hoe is het verder? AL leuke boys gezien? Wanneer ga je je nieuwe kamer in? Heb net mssn een limo geregeld voor het manhattangala! Hele dikke zoen van mij

    P.S. Vind het wel heel stoer van je hoe je dit allemaal doet!

  • 23 Augustus 2007 - 19:50

    Martine, Cees, B&J:

    Hai top Floor,
    Echt een leuke berichten van jou. Zonet even met Eef gebeld en hoorde vele enthousiaste verhalen over jou, en natuurlijk over haarzelf op Malta. Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Bij ons gaat alles ook lekker, kids ok, Cees en ik ok. We zijn trouwens afgelopen weekend naar de kleine Tate wezen kijken. Echt een heerlijk manneke. Nou, geniet ervan. We zijn benieuwd naar foto's.
    Liefs,
    Martine Cees Britt Jurre

  • 24 Augustus 2007 - 18:20

    Oma:

    Lieve Floor, Heel erg leuk je verhalen te lezen! je klinkt gelukkig erg enthausiast. Hier gaat ook alles goed, we hopen met kerst de verhalen persoonlijk van je te horen! Geniet en we blijven je verhalen volgen! groetjes liefs van oma & van brechtje met wie ik nu samen dit berichtje typ xx !

  • 25 Augustus 2007 - 10:04

    Josephine:

    Whgooooooohh heeee Floor!

    wat een geweldig verhaal! hahaha ik kijk mn ogen uit, en haal zometeen gelijk mn moeder en broertje erbij om op te scheppen over jou!! whooooh:d gaaf heeeeh blij dat je het daar naar je zin hebt!

    love you

  • 26 Augustus 2007 - 11:26

    Karlijn:

    Dag lieve Floor!Wat super relax hoe je het daar hebt, ben echt super blij voor je!
    Mijn vakantie was ook top al ben ik wel echt jaloers op jou!Schat ik spreek je snel liefs Karlijn(Leenen)

  • 27 Augustus 2007 - 11:31

    Karlijn:

    Heee lieve chick! Super tof allemaal om te horen hoe je het daar naar je zin hebt! Erg leuk! Hoorde van je moeder dat je laatst ook erg goed had gespeeld etc in Ohio.. Hand op je hart, wijzen naar de vlag en je stick laten liggen! Leuk om te horen! Ik ga donderdag ochtend lekker weg naar Spanje, ook veel zin in! We gaan zeker snel even skypen. Lijkt me helemaal top.. We spreken, mailen, krabbelen etc elkaar snel! Hele dikke zoen Karlijn!!

  • 28 Augustus 2007 - 14:47

    Sophie Bouwhof:

    hi Floor! HOE IS HET?? hoorde van eef dat je het super hebt daar! mooi om te horen. klinkt ook echt allemaal als een droom daar! nou laat je lekker als een celeb behandelen en spreek je snel!
    liefs sophie

  • 29 Augustus 2007 - 14:28

    Ted:

    Lieve floorie!! lekkegggr ik krijg dus mooi geen mails van je site dus heb me maar even opnieuw aangemeld en ben dus pas voor het eerst op je site! ontzettend leuk om je verhalen te horen! Word ook al goed op te hoogte gehouden van je moeder :D Ben je al naar school gegaan? ben ook benieuwd hoe dat is, alle lessen in engels..moeilijk?! of gaat dat allemaal heel soepel? Hier in arnhem gaat alles z'n gangetje. Veel werken bij het bakkertje, veel trainen en ga dit weekend ook mee op teamweekend,hadden te weinig! Verder ga ik je snel weer even mailen want moet je nog een aantal dingentjes vertellen! mis je floortje en heb al super zin in kerst!!! manhatten gaat ERAANNN!!! dikke zoen fleur

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Delaware

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Augustus 2008

Delaware!!

13 Mei 2008

Bijnaa thuiss

21 Februari 2008

Yoehoee good morning

10 Februari 2008

Terug in Amerika

20 November 2007

Updateee
Floor

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 53414

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2007 - 31 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: