Bijnaa thuiss - Reisverslag uit Delaware, Verenigde Staten van Floor Sijbrandij - WaarBenJij.nu Bijnaa thuiss - Reisverslag uit Delaware, Verenigde Staten van Floor Sijbrandij - WaarBenJij.nu

Bijnaa thuiss

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

13 Mei 2008 | Verenigde Staten, Delaware

Heeeyy lieve mensen!

Schandalig dat ik al zolang niks meer van me heb laten horen! En nee ruub, ik ben jullie niet aan het negeren haha, heb het gewoon zo gezellig en leuk druk! Ben zo blij met alle berichtjes/emailtjes/smsjes en facebook krabbels die ik van jullie krijg haha!
Maargoed om maar te beginnen, het gaat nog steeds super goed met me! Laatste weken zijn heel druk geweest met school en heb nu nog ietsje meer dan een week les, dan paar dagen vrij om te studeren (lees: om naar het strand te gaan met kacie en met suitemates:)) en dan tentamenweek! Dan vlieg ik vridjag 30 mei naar huis zodat ik zaterdag ochtend weer in NL ben!
Hockey is erg druk geweest dit semester maar hebben een paar leuke toernooien gehad en de trainingen elke dag vond ik ook erg leuk! de heuvels die we hebben moeten rennen waren wat minder maar achteraf ben ik wel sneller geworden en vind ik normaal rennen niet meer zo erg meer haha, dus dat scheelt! Het is hier nog steeds zo super luxe met de begeleiding en de fysio´s! Heb sinds het zaalhockey in het begin van het jaar beejte last van mijn rug en ben altijd al stijf geweest in mijn rug, maar ga nu 3x per week naar een van de beste ruggenkrakers hier in delaware en daar krijg ik dan meteen ook physical therapy dus er wordt erg goed op me gepast:) Verder heb ik gisteren een scholar banquet for athletes gehad, dat is zeg maar een diner voor de athleten met een hoog gemiddelde! Haha deze ´slimme´ athleet had helemaal niet echt door dat het iets exclusiefs was, maar gelukkig had kacie mijn roommate ook een uitnodiging dus vertelde me dat ik wel netjes gekleed moest gaan! haha ik tot 5 uur de ruggenkraker, toen naar huis gerend, een shower genomen in 2 minuten, mijn haar gedaan en omgekleed en toen om 6 uur begon het diner! het was in het huis van de president, waar normaal niemand komt, dus dat was wel echt heel tof! in het begin gingen er allemaal lekekre hapjes en drankjes rond (natuurljk wel gezond voor de athleten haha) en daarna gingen we aan tafel! lizzie, steph, tori, kacie en ik zaten aan tafel met coach miller en tot ons geluk kwam de president bij ons aan tafel zitten! Was echt heel erg leuk en erg gelachen! Volgende week donderdag hebben we een banquet met ons hockey team en daarna een prom dus daar verheug ik me ook al op!
Natuurlijk kan ik niet vergeten te vertelen dat papa en mama zijn langsgeweest in april en dat dat 1 groot feest was! Was echt heel erg blij ze te zien! Lekker uiteten geweest(oa met mijn vriendinnen, met de coaches en gezellig met zn 3´en', gezellig bijgekletst, ze hebben een toernooi gezien en we zijn naar een gezellig stadje geweest! (weet de naam niet meer, sorry papa haha), hebben gegolfd in heerlijk weer, naja kortom, was super dat ze hier waren!
Nou goed, ik moet nog snel even studeren voor mijn bio lab final morgen, ben benieuwd wat voorn experimenten ik daar mag uitvoeren haha! Heb heel zin om iedereen weer te zien in juni! Verhueg me er echt heel erg op om weer thuis te komen in MOOI weer hopelijk! Wat heerlijk dat het nu zo mooi is in NL! Hoop dat jullie allemaal lekkere meivakantie hebben gehad en ik zie jullie hopelijk snel weer!!
Heel veel liefs, Floor

  • 14 Mei 2008 - 07:17

    Marina [Ustudy]:

    Ha Floor

    Leuk om weer een berichtje van je te lezen. Hopelijk vind je het goed als ik de link naar je weblog op mijn nieuwe website zet (gaat deze week online). Lijkt me wel informatief voor hockeyers die ook naar de VS willen.
    Ik zou het leuk vinden om nog weer eens van je te horen als je in NL bent - of kom eens langs als je in de buurt bent!

    Groetjes
    Marina

  • 14 Mei 2008 - 07:23

    Martine:

    Hej Floor. Wat leuk allemaal. Ik kom 6 dagen voor je thuis, goede timing chick. Jammer dat je zo weinig van je laat horen idd, maar hopelijk komt dat thuis weer alelmaal terug. Geniet nog van de laatste weekjes daar, lukt wel. En je bent en blijft een schoolnerd:P, zelfs in de US ;) trots op je! Liefs Mar

  • 14 Mei 2008 - 07:48

    Puun:

    JEEEEEEEEEEEEEEEEE ZE KOMT WEER TERUG!!!
    leuk verhaal weer na zo'n lange tijd. geen bericht is goed bericht zegt oma altijd, toch? of mijn moeder haha. zie je snel weer. liefs puun

  • 14 Mei 2008 - 09:46

    Fleurtje:

    Ha lieve flo!! goed om te horen dat je het nog steeds zo goed hebt daar, verwachtte ook niet anders chica!! Ik kom 1 dag later thuis haha dus wordt een en al feest de vakantie!! Zin om je te zien lieverd, succes met alle examens en tot over 3 weken (snel!!!) dikke zoen fleur

  • 14 Mei 2008 - 10:55

    Ruben:

    ik zeg het niet graag, maar ik ben zoooo jaloers;)
    leuk verhaal en zie er naar uit dat je thuiskomt!!
    veel plezier!!

    Liefs Ruben

  • 15 Mei 2008 - 14:38

    Maudje:

    Floor!
    YES, je komt weer bijna thuis:d!
    Verhalen klinken echt top!
    Zie je snel weer, Kus

  • 20 Mei 2008 - 13:32

    Eveline:

    whoehoee over 2 weekjes weer samen in de auto crossen ! X

  • 25 Mei 2008 - 09:17

    Josephine:

    Heee Flooor!

    Hoe is het dan!? WAt een fijn verhaal! leuk om wat van je te horen! ik sta zaterdag de 31 klaar met mn telefoon hoor! spreken we even af, en kom ik je opzoeken! (ALS JE NOG TIJD HEBT) Verder ben ik weer een jaartje ouder, dus moeten we maar een drankje op doen!
    Leuk dat je terug komt!!

    Dikke kus Sis

  • 09 Oktober 2008 - 18:22

    Charlotte:

    Hey,

    Ik ben Charlotte van der Velden, en ik heb deze site van ustudy.nl.
    Ik stuur dit bericht omdat ik een aantal vraagjes heb over Amerika en over het hockey daar. Ik wil namelijk volgend jaar, als ik mijn vwodiploma afgerond heb ook naar amerika gaan en daar misschien een scolership behalen met hockey. Ik speel in Nederland met mijn team op Landelijk niveau, ofja dit jaar moeten we het nog zien te halen.
    Maar hoe goed moet je zijn om een scolership te behalen met hockey? Want is het hockey daar op hoog niveau? Of verschilt dit per college? En als je zoveel moet trainen moet je dan nog veel naar school?

    Ook heb ik misschien een beetje een onbeleefde vraag, aangezien wij elkaar niet kennen; maar kost het veel om te studeren in Amerika? Of wordt er veel betaald door een scolership?

    En is het daar wel leuk? Is het de moeite waard om het te proberen?

    Nogal veel vragen, maar ik zou er veel aan hebben om dit allemaal te horen van iemand die het een keer heeft meegemaakt!

    Ik hoop dat je wilt antwoorden, mijn email is: charlottevandervelden@hotmail.com

    Groetjes,
    Charlotte

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Delaware

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Augustus 2008

Delaware!!

13 Mei 2008

Bijnaa thuiss

21 Februari 2008

Yoehoee good morning

10 Februari 2008

Terug in Amerika

20 November 2007

Updateee
Floor

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 763
Totaal aantal bezoekers 53360

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2007 - 31 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: